We're in Miami B.tch! (Part 2) - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sanne - WaarBenJij.nu We're in Miami B.tch! (Part 2) - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sanne - WaarBenJij.nu

We're in Miami B.tch! (Part 2)

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 April 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Ja.. deel 2. En eigenlijk ook wel het beste deel, als ik zou moeten kiezen.

Maandag gingen we aan boord van de cruise. We waren beide kapot dus eigenlijk was maandag weinig te beleven.
Een beetje rondgelopen op het schip en een half uurtje in de jacuzzi gezeten, avond eten gehad (lekker!) En vooral even flink bijgeslapen.

Dinsdagochtend kwamen we aan op Nassau, Bahamas.
Wederom bewolkt in de ochtend en zelfs regen gehad maar eigenlijk een hele mooie dag. We hadden een scooter gehuurd met z'n tweetjes en hebben de hele ochtend over het eiland gecrossed. Best wel gaaf!
Enige wat ze ons vergaten te vertellen is dat ze aan de linker kant van de weg rijden, i.p.v. rechts. Ah wel, ik wende er vrij snel aan en alleen rotondes waren zo nu en dan een beetje creepy.

Nadat we de scooter hadden afgeleverd gingen we de boot even op voor lunch (Ha! Gratis.) En toen kwamen we weer opgefrist naar buiten en zijn we een tijd lang op het strand gaan liggen.
Erg leuk, was een dj en muziek en wat spring break entertainment en gratis shots. Nooit verkeerd.
Na een paar uurtjes weer terug naar de boot (schip, whatever). Wederom hot tub en ons klaargemaakt voor diner. Je kon kiezen of je wilde eten aan het buffet of in het restaurant a la carte. Daar hadden ze standaard een tafel voor je gereserveerd.
Na het eten zou er een poolparty zijn maar die liet nog een beetje op zich wachten. Anderhalf uur ofzo.. dus besloten we naar het casino te gaan.

Ik loop binnen en ik zie een kerel zitten met een volledig getatoeëerde Maori sleeve. Mijn interesse was dus uiteraard gewekt.
Nicole en ik gingen in de buurt aan de bar zitten terwijl hij poker speelde en na wat oogcontact kwam hij naar ons toe.
En toen... TOEN begon het allemaal.

Hij bleek dus met een groep vrienden uit Nieuw Zeeland te zijn. De helft van de kiwis woonde daar nog, de andere helft in Australië.
En met dat hij aan't vertellen was kwam zijn wilde bende aan.
Ik kan moeilijk omschrijven wat een geweldige groep jongens het was.
Het waren 10 prettig gestoorde jongens die ons eigenlijk met open armen ontvingen en we hebben 3 geweldige dagen gehad. We deden alles samen vanaf de boot en op 't land en dat is toch best wel aardig wat lange tijd.
Van het zwembad hangen, tot chillen in de minst zeeziekmakende ruimte (omdat we één dag niet aan land konden) en weer op het strand op Key West.

Het moeilijkste deze vakantie is hen loslaten. Iedereen was wat van slag bij het afscheid.. zoals ik al zei, ik kan het moeilijk onder woorden brengen.
Zo een geweldige personen.
Zij hadden er al een hele trip op zitten (California, Vegas, Cancun, Cabo, Cruise) en gingen als laatste naar Ultra Music Festival waarvan ik echt zo'n ontzettende spijt heb dat ik niet gewoon kaarten heb gekocht (van 500 dollar..) maar goed. Het zij zo.
Erg confronterend om echter al hun facebook statussen te zien en filmpjes en de muziek te horen en.. ugh. pure agony.

Hopelijk blijft het contact en zo ja dan zijn er al plannen dat ik na Amerika naar Aussie ga voor een paar weken. (Het is niet alsof ik een baan heb om naar terug te komen :') )
(En nee mensen, ik ben niet verliefd maar ik kan niet zeggen dat er geen connectie is.. (Voordat ik 10-tallen vragen krijg) dus CHILL).
En dat maakt reizen ook weer gemakkelijk want ik heb nu vrienden in Adelaide, Sydney, Melbourne, Auckland en Wellington.

Het leven is mooi en de wereld wordt steeds kleiner op deze manier. Connecties heb ik nu bijna overal. ;)

We rondden de vakantie af met nog 2 dagen in Miami bij onze couchsurfdude in het penthouse.
Hij heeft ons 2 dagen op sleeptouw genomen door heel downtown miami en south beach naar geweldige feestjes.
Wederom een top ervaring, omdat je als local totaal andere dingen weet te bezoeken dan als toerist. We hebben dus weer unieke dingen gezien en dit alles op zijn kosten. 'Nee, ik wil Miami laten zien jullie hoeven niets te betalen. 'I've got it all covered''. Tja, als je zoveel geld hebt zal het wel niets meer uitmaken.

Miami seriously rocked my world.
Ik ben verliefd op Miami. Ik ben verliefd op deze vakantie, ik ben verliefd op alle nieuwe vrienden en kennissen die ik heb gemaakt en verliefd op deze hele geweldige ervaring.
Ik heb de grootste vakantie-kater ooit. Ik heb nog nooit zo erg een plek gemist of de mensen zo gemist. Dat zegt dan weer wat over de tijd van mijn leven.
3-7 juli gaan Nicole en ik terug. Dan is Nic 21 en het is 4th of July weekend.
Kate en David (airbnb) hebben al aangeboden dat we bij hun mogen verblijven voor niets.
My god. Ik kan niet wachten.

- I just wanna go on more ADVENTURES. Be around good energy. Connect with people. Learn new things. GROW.