The Bucket List - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Sanne - WaarBenJij.nu The Bucket List - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Sanne - WaarBenJij.nu

The Bucket List

Door: Sanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Arlington

Ik weet, twee hele snelle updates achter elkaar.. maar ik wilde je niet onthouden van mijn Bucket List: de 'Dit moet ik gezien hebben terwijl ik hier ben' lijst.

Komt ie:

- Ivy League scholen Harvard, Yale, Princeton en Brown bezoeken
- Six Flags pretpark
- Harry potter pretpark
- Eat a hotdog in NYC on the corner of a street ✔
- Hail a yellow cab in NYC ✔
- Ultra Music Festival
- Baseball Match (sort of ✔)
- Football Match
- Gospel Kerkdienst
- Ranch bezoeken – Cattle/Horse Drive
- Las Vegas
- Cheesecake Factory ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔
- Marshall Outlet ✔
- TJ Maxx ✔
- Nashville
- Grand Canyon
- Hollywood
- Cheerleading Wedstrijd
- Renbaan
- Poetry Slam
- Linedance
- Miami of NY ink
- San Fransisco
- Chicago ✔
- Miami
- Atlanta
- Yellowstone National Park
- Cumberland Island
- Schietbaan
- Maart 2014 Les Miserables New York
- Rijden in een mustang/American muscle car
- Route 66
- Color in Motion Washington DC ✔
- Bahama’s/Caymann Islands/Hawaii
- Concert Macklemore ✔/The Script/Snow Patrol/Emili Sandé/Crystal fighters
- Surfen
- ToEFL test (IBT)/Cambridge exams
- http://www.mysterydinner.com/ solve a murder during dinner
- House party (als in huis,niet in muziek).
- Roadtrip westcoast

De lijst wordt meestal weer aangepast. Dan langer, dan korter.
Ben ik iets vergeten? Laat het me vooral weten! ;)

  • 23 Oktober 2013 - 19:46

    Geerrt:

    Oh, je blijft iets langer?
    Greetz
    Geert&Til

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Na 13 maanden in USA verblijf ik nu voor onbepaalde tijd in UK waar ik lesgeef op basisscholen in Londen.

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 53284

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 08 Oktober 2014

Lesgeven in London

12 Augustus 2013 - 12 September 2014

Au Pair in America

Landen bezocht: