Reismaand - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Sanne - WaarBenJij.nu Reismaand - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Sanne - WaarBenJij.nu

Reismaand

Door: Sanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Arlington

Ten eerste: Wil ik dit moment gebruiken om mijn medeleven te tonen aan de familie en vrienden van iedereen die is omgekomen tijdens vlucht MH17. Mijn ongeloof en verdriet over hoe de lichamen zijn gebruikt in een ziek politiek spel. En hoe ik een brok in mijn keel kreeg toen de vliegtuigen landen in Eindhoven, de rijen rouwauto's klaar om de lichamen te vervoeren en de stoet richting Hilversum. Het mooiste was nog dat niemand wist wie er in de auto's lagen. Maar iedereen zijn respect toonde en een erehaag vormde voor de lange rouwstoet. Couldn't be more proud of my country.

Dat terzijde:

Nog 9 dagen en dan is mijn reismaand eindelijk daar. Ontzettend veel zin in natuurlijk en Nicole, Mandy en ik stuiteren al rond. (Tenminste, ik verwacht dat Mandy rondstuitert).

De laatste anderhalve week is in volle gang en het gaat allemaal zo... laangzaaaam.

In de tussentijd hebben we bijna alles rond. Couchsurfs zijn enigszins rond, twee motels zijn geboekt.. alle vluchten.. de auto binnenkort. We hebben zelfs een hele lijst met 'sightseeings' die we graag willen zien. (Dat is uitzonderlijk voor Nicole en mij, we gaan meestal zonder enige research).

Voor de geïnteresseerden onder ons, hieronder het reisschema. Vanaf 12 augustus wordt het allemaal een beetje vaag, aangezien we niet weten hoelang we over de PCH doen.

1. Leave for New Orleans: Flight at 6am – Arrival at 9.30AM02-08
2. New Orleans 03-08
3. New Orleans 04-08
4. Travel to LA: Flight at 6am – Arrival at 10am.
Meet up with Mandy.
Sightsee LA – Hollywood 05-08
5. Los Angeles 06-08
6. Los Angeles
Drive to Fresno in the afternoon 07-08
7. Drive from Fresno to Yosemite
Whole day in Yosemite National park.
Drive to Manteca for 1 night 08-08
8. Drive from Manteca to San Fransisco
Sightsee San Fransisco 09-08
9. San fransisco 10-08
10. San fransisco 11-08
11. Start Pacific Coast highway
Drive from San Fran – Santa Cruz – Monterey bay 12-08
12. PCH:
Monterey – Morro Bay national geographic sightseeing route 13-08
13. PCH:
14-08
14. PCH 15-08
15. Back to LA/Santa Barbara – Malibu beach – Venice Beach 16-08 Mandy leaves
16. Long Beach/Newport beach 17-08
17. San Diego day trip? 18-08
18. Back to LA for bus to Las Vegas 6.30pm 19-08
19. Las Vegas – Grand Canyon day trip 20-08
20. Las Vegas 21-08
21. Las Vegas 22-08
22. Las Vegas 23-08
23. Las Vegas 24-08
24. Fly back to DC (Sanne at 8am and Nicole around 6am). 25-08
25. Fly home at 9.30 PM 26-08

Op 27 augustus land ik in Amsterdam om 14.05 na een tussenstop in London, waar ik afscheid zal nemen van Nicole.
Dan ben ik 2/3 weken in NL en verhuis ik rond 15 september naar London waar ik op 22 September mijn eerste werkdag zal hebben. Het zoeken naar huisvesting is in volle gang.

- Travel is the only thing you can buy, that makes you richer.

  • 24 Juli 2014 - 17:28

    Miriam:

    Boh Sanne , wat n jaar wat je allemaal meemaakt!! Geweldig!! Ik wens je nog heel veel plezier en goeie reis terug!!
    Je ouders zullen ook wel blij zijn om je weer te zien, ook al is t maar ff...
    Lieve grtz. Miriam xx

  • 24 Juli 2014 - 18:13

    Til&Geert:

    Hoi Sanne,

    je blogs nog eens lezend vanaf het begin laat maar 1 reactie toe: poeeehhh! Wat een ervaringen, wat een indrukken, wat een inzichten. Geweldig dat je die met ons lezers wilde delen. En wat gaat daar nog allemaal bijkomen de komende maand?
    We wensen je nog een heel mooie tijd en voor straks gezond weer thuis. En natuurlijk succes met het huisvesten in London.

    Groetjes vanuit Zuid-Tirol
    Til&Geert

  • 29 Juli 2014 - 14:49

    Ingrid Van Mulkom:

    Hoi Sanne,
    Wat een mooie afsluiting van een waanzinnig bijzonder jaar!
    Geniet van alles wat de States je nog bieden en dan...
    Naar je volgende avontuur in Londen!! Wauw!!
    Groetjes uit Tanzania waar ik momenteel met mijn gezin
    Rondreis!
    Groetjes,
    Ingrid

  • 30 Juli 2014 - 00:00

    Til&Geert:

    Sanne,

    hier ben je nu al jarig, daarom van harte gefeliciteerd met je verjaardag in dit bijzondere jaar!

    Til&Geert

  • 30 Juli 2014 - 02:33

    Sanne:

    @Ingrid: Wow wat gaaf! Tanzania, daar wil ik ook nog wel heen. Veel plezier!

    @Til&Geert; ahw dankjewel! Haha jullie waren er wel heel precies bij! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Na 13 maanden in USA verblijf ik nu voor onbepaalde tijd in UK waar ik lesgeef op basisscholen in Londen.

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 53272

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 08 Oktober 2014

Lesgeven in London

12 Augustus 2013 - 12 September 2014

Au Pair in America

Landen bezocht: